
- Wagon osobowy 1/2 kl. Y/B 70, CD ep.VI, skala TT, Tillig 16694
- Wagon osobowy 1 kl. A149 Y/B 70, CD ep.VI, skala TT, Tillig 16408
- Moduł dźwiękowy z głośnikiem do spalinowozu BR 106, skala G, PIKO 36233
- Spalinowóz BR 260 DB ep. IV, skala G, PIKO 37526
- Spalinowóz V 60 DR, ep. III z dźwiękiem, skala G, PIKO 37592
- Elektrowóz ET21 - 157, PKP, ep. V, skala H0, PIKO 51600
- Spalinowóz V180 DR, ep. III z dźwiękiem, skala G, PIKO 37576
- Wagon bagażowy 4 os. UP 1941, skala G, PIKO 38641
- Wagon ochronny 4 os. Caboose 1953, skala G, PIKO 38656
- Wagon pasażerski 4 os. UP 1922, skala G, PIKO 38655
- Wagon pasażerski 4 os. UP 1878, skala G, PIKO 38654
- Wagon pasażerski 4 os. UP 1973, skala G, PIKO 38653
- Wagon pasażerski 3 kl. DRG, ep. II, skala G, PIKO 37927
- Wagon pasażerski 1 kl. Railjet OBB ep. VI, skala G, PIKO 37666
- Wagon pasażerski 2 kl. Railjet OBB ep. VI, skala G, PIKO 37665
- Wagon bagażowy Pwg 88 DR ep. IV, skala G, PIKO 37840
- Wagon pasażerski 3 os. z przedz. Bagaż. Dage Reko DR, ep. IIII, skala G, PIKO 37687
- Wagon pasażerski 2 os. Bge Reko DR, ep. IIII, skala G, PIKO 37686
- Wagon pasażerski 3 os. Bagtre Reko DR, ep. IIII, skala G, PIKO 37685
- Wagon pasażerski 3 os. Bage Reko DR, ep. IIII, skala G, PIKO 37684
- Wagon restauracyjny Mitropa Reko 2 kl. DR ep. III, skala G, PIKO 37657
- Wagon pasażerski 2 kl. z przedz. Bagaż.Reko DR ep. III, skala G, PIKO 37656
- Wagon pasażerski Reko 2 kl. DR ep. III, skala G, PIKO 37655
- Zwrotnica prawa G-WRR3 R3 22.5°+7.5° ręczna, skala G, PIKO 35229
- Zwrotnica lewa G-WLR3 R3 22.5°+7.5° ręczna, skala G, PIKO 35228
- Elektrowóz BR 182 DB AG ep. V, skala TT, PIKO 47438
- Elektrowóz BR 150 blaubeige DB AG ep. V, skala TT, PIKO 47462
- Elektrowóz BR 150 blaubeige DB AG ep. V, skala TT, dekoder + dźwięk, PIKO 47463
- Elektrowóz Rh 1116 RailJet, OBB, ep. VI z dźwiękiem, skala G, PIKO 37400
- Elektrowóz BR 103 RailAdventure, ep. VI z dźwiękiem, skala G, PIKO 37442
- Wagon pasażerski 111A PKP 2 kl. / WARS, ep. IV, skala H0, PIKO 97611-2
- Elektrowóz BR 151 170, skala H0, PIKO 51310
- 2 x wagon kryty 401Ka .Gags, PKP, ep. IV, skala H0, PIKO 58376-2
- Wagon kryty 401Ka Gags-t, PKP Cargo, ep. VI, skala H0, PIKO 58471-2
- Węglarka niskoburtowa 401Zp Eamos PKP Cargo, ep. VI, skala H0, PIKO 58412-2
- Wagon restauracyjny Railjet CD ep. VI, skala H0, PIKO 57641-2
- Platforma 2 os. Lgs579 DR, z kontenerami Deutrans, H0, PIKO 57747-2
- Wagon towarowy kryty 401Ka Gags-t, PKP ep. Vb, skala H0, PIKO 58470-2
- Cukiernia i lodziarnia z wyposażeniem i oświet., skala H0, Vollmer 43683
- Kwiaciarnia z wyposażeniem i oświet., skala H0, Vollmer 43692
- Parowóz BR 75.4 DR ep. III z dźwiękiem, skala H0, TRIX 22792
- Tor łukowy R3, 515 mm 15° na podsypce, skala H0, TRIX 62315
- Wagon pasażerski 2 kl. Bm 234 DB ep. IV, skala H0, PIKO 59646
- Cysterna 4 os. PIKO Wagon rocznicowy 2021, skala H0, PIKO 95751
- Kozioł oporowy, skala G, PIKO 35280
- Dekoder mfx/dcc do rozjazdów typu C-gleis (Trix / Marklin), Marklin 74462
- Zakład uwodornienia, skala H0, Vollmer 45525
- Budynek urzędowy, skala H0, Faller 131381
- Warsztat, skala H0, Faller 131382
- Romantyczny ratusz, skala H0, Faller 131376


Elektrowóz BR 151 170, skala H0, PIKO 51310

Opis
Sześcioosiowy elektrowóz towarowy BR 151 170, ep. IV w zarządzie kolei Niemieckich DB
Model w kolorze "beige-blue" - beżowo-niebieski
Pierwowzór:
Pod koniec lat 60 koleje DB potrzebowały nowej sześcioosiowej lokomotywy towarowej, aby sprostać konkurencji ze strony transportu drogowego. Konstrukcja ta miała stanowić uzupełnienie i rozwinięcie budowanych od lat 50 lokomotyw serii 150, aby przy podwyższonej do 120 km/h prędkości przyspieszyć ciężkie przewozy towarowe. W latach 1972 - 1978 dostarczono łącznie 170 lokomotyw serii 151, które przydzielono do lokomotywowni w Hagen i Norymberdze. Część elektryczną opracowała firma AEG, część jezdną natomiast firma Krupp. Wykorzystano również doświadczenie, zdobyte przy budowie lokomotyw serii 103. Zaowocowało to stworzeniem trzech przykręcanych do ostoi obudów przedziału maszynowego, co ułatwiało późniejsze prace serwisowe. W 1994 maszyny serii 151 przydzielono do spółki DB Cargo. W nieodległej przyszłości kolej DB zamierza pozbyć się lokomotyw serii 151 i te sześcioosiowe, ważące 118t maszyny jazdy są skreślane ze stanu i złomowane po upływie terminów napraw rewizyjnych lub przy poważnych uszkodzeniach. Liczne egzemplarze serii 151 trafiły w międzyczasie do przewoźników prywatnych i nadal są używane w ruchu towarowym.
Model:
W końcu na rynek trafia model pierwszej lokomotywy serii 151! Wyprodukowany przez PIKO model maszyny z numerem 151 001 obrazuje wszystkie detale swojego pierwowzoru i wyróżnia się precyzyjnym malowaniem, nadrukami, prawidłową geometrią pudła, przestrzennymi poręczami, imitacją lampy do nadzoru rozruchu, przeziernością przedziału maszynowego, precyzyjnie odtworzonymi wózkami i metalowymi pantografami. Oparte na diodach LED oświetlenie czołowe białe / czerwone jest zmienne kierunkowo. Fabrycznie zainstalowanie oświetlenie kabin, przedziału maszynowego i zmienne kierunkowo oświetlenie końca pociągu są włączane przy użyciu dekodera cyfrowego PluX22. Pięciobiegunowy silnik z dwoma kołami zamachowymi zapewnia doskonałe właściwości jezdne. Ciężki model z dużą siłą pociągową posiada gniazdo dekodera cyfrowego PluX22 (NEM 658) i jest przygotowany do łatwego montażu dekodera dźwiękowego z dużym głośnikiem. Do lokomotywy dołączono imitacje węży powietrznych do samodzielnego montażu.
Dane techniczne
Nowość roku: | 2019 |
Kod EAN: | 4015615513100 |
Produkt line: | PIKO Expert |
Typ lokomotywy i numer: | BR 151 170-8 |
Oznaczenie: | DB |
Epoka: | IV (1965 - 1990) |
Rewizja: | 12.9.77 |
Długość modelu: | 224 mm |
Min promień skrętu: | 358 mm |
Gniazdo dekodera: | tak - 22 PIN PluX22 |
Zasilanie: | 12V - prąd stały |
Zasilanie z pantografu: | możliwe |
Silnik: | z kołem zamachowym |
Oświetlenie, światła czołowe: | 3 białe przód / 2 czerwone tył |
Skala: | H0 - 1:87 |