Promocje
3 x Węglarka 4 os. Eaos PKP Cargo ep. VI, skala H0, Rivarossi HR6536
3 x Węglarka 4 os. Eaos PKP Cargo ep. VI, skala H0, Rivarossi HR6536

469,00 zł

Cena regularna: 579,00 zł

Najniższa cena: 579,00 zł
opk.
Kostka do czyszczenia szyn, PIKO 55281
Kostka do czyszczenia szyn, PIKO 55281

47,50 zł

Cena regularna: 59,90 zł

Najniższa cena: 59,90 zł
szt.
Wagon kryty .Grs-v 212 DB ep. IV, skala H0, Exact-train EX20977
Wagon kryty .Grs-v 212 DB ep. IV, skala H0, Exact-train EX20977

215,00 zł

Cena regularna: 249,00 zł

Najniższa cena: 249,00 zł
szt.
Semafor kształtowy 2-ramienny, Hp0, Hp1, Hp2, skala TT, Viessmann 4902
Semafor kształtowy 2-ramienny, Hp0, Hp1, Hp2, skala TT, Viessmann 4902

455,00 zł

Cena regularna: 515,00 zł

Najniższa cena: 515,00 zł
szt.
Tor wysprzęglający elektryczny, skala TT, Tillig 83801
Tor wysprzęglający elektryczny, skala TT, Tillig 83801

129,00 zł

Cena regularna: 145,50 zł

Najniższa cena: 145,50 zł
szt.
Cysterna 2 os. ARAL z budką DB, ep. III, skala H0, Exact-train EX20576
Cysterna 2 os. ARAL z budką DB, ep. III, skala H0, Exact-train EX20576

209,00 zł

Cena regularna: 234,50 zł

Najniższa cena: 234,50 zł
szt.
2 Cysterna 24m3 Krieg. Marine DRG, Ep. II, skala H0, Exact-train EX20500
2 Cysterna 24m3 Krieg. Marine DRG, Ep. II, skala H0, Exact-train EX20500

399,50 zł

Cena regularna: 459,00 zł

Najniższa cena: 459,00 zł
SET
Kamieniczka ze sklepem z wyposażeniem i oświetleniem, skala H0, Vollmer 43870
Kamieniczka ze sklepem z wyposażeniem i oświetleniem, skala H0, Vollmer 43870

165,00 zł

Cena regularna: 223,00 zł

Najniższa cena: 223,00 zł
szt.
Dekoder funkcyjny Basic, Viessmann 5237
Dekoder funkcyjny Basic, Viessmann 5237

45,00 zł

Cena regularna: 65,00 zł

Najniższa cena: 49,95 zł
szt.
Platforma z kłonicami typu Ulm ÖBB, ep. III, skala H0, PIKO 54979
Platforma z kłonicami typu Ulm ÖBB, ep. III, skala H0, PIKO 54979

115,00 zł

Cena regularna: 159,00 zł

Najniższa cena: 159,00 zł
szt.
Wagon węglarka 2 os. Omm ÖBB ep. III, skala H0, PIKO 58938
Wagon węglarka 2 os. Omm ÖBB ep. III, skala H0, PIKO 58938

69,95 zł

Cena regularna: 139,00 zł

Najniższa cena: 139,00 zł
szt.
Wagon do piwa z budką DRG ep. II, skala H0, PIKO 54613
Wagon do piwa z budką DRG ep. II, skala H0, PIKO 54613

189,95 zł

Cena regularna: 229,00 zł

Najniższa cena: 229,00 zł
szt.
Transformatorownia ARDEZ, skala H0, Faller 120267
Transformatorownia ARDEZ, skala H0, Faller 120267

122,50 zł

Cena regularna: 154,50 zł

Najniższa cena: 154,50 zł
szt.
3 x wagon teleskopowy 2 os. DB ep. III, skala H0, Roco 66196
3 x wagon teleskopowy 2 os. DB ep. III, skala H0, Roco 66196

299,50 zł

Cena regularna: 382,00 zł

Najniższa cena: 382,00 zł
SET
Klasztor z cmentarzem skala H0, Vollmer 43860
Klasztor z cmentarzem skala H0, Vollmer 43860

379,00 zł

Cena regularna: 509,50 zł

Najniższa cena: 375,00 zł
szt.
Bariery przeciw lawinowe 10 szt., H0, Faller 180436
Bariery przeciw lawinowe 10 szt., H0, Faller 180436

34,00 zł

Cena regularna: 39,50 zł

Najniższa cena: 39,50 zł
opk.
Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się

Elektrowóz E 33 020 DB ep. III z dźwiękiem, skala H0, Rivarossi HR2853S

Dostępność: w magazynie 1 szt.
Wysyłka w: 24 godziny
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena: 1 579,95 zł
zawiera 23% VAT, bez kosztów dostawy
1579.95
ilość szt.

towar niedostępny

Ocena: 0
Producent: Rivarossi
Kod produktu: Rivarossi HR2853S

Opis

H0 ep. III staly DCC SOUND DB NOWOŚĆ 2021

Elektrowóz wiązarowy E33 20 w zarządzie kolei Niemieckich DB

BD Karlsruhe

Bw Basel Bad.Bf

Model posiada fabrycznie zainstalowany cyfrowy dekoder jazdy oraz dźwięku wraz z głośnikiem

Pierwowzór: (tłumaczenie google)
BBÖ 1029 była lokomotywą elektryczną Austriackich Kolei Federalnych do ruchu pociągów pasażerskich.

Na mocy ustawy uchwalonej w 1920 r. podjęto decyzję o elektryfikacji kolei austriackich. Od zachodu jako pierwsze zelektryfikowano górskie trasy przez Arlberg, Brenner, Tauernrampe i Salzkammergutbahn. Zgodnie z topografią tras, pierwsze lokomotywy były wolnobieżnymi maszynami do obsługi ramp.

Do szybkich pociągów pasażerskich BBÖ zamówił dwanaście lokomotyw serii 1029 w 1920 r. i kolejne osiem w 1921 r. Były to maszyny z układem osi 1'C1'. Dwa silniki elektryczne napędzały osie sprzęgające za pośrednictwem wspólnego tylnego koła zębatego i wału podnośnikowego. Maszyny były dostarczane od 1923 do 1925 roku i były pierwotnie projektowane z prędkością 70 km/h; Dwie lokomotywy dostarczono na próbę ze skrzynią biegów do prędkości 80 km/h. Do 1930 roku wszystkie lokomotywy zostały przebudowane z prędkością 75 km/h.

Pojazdy były używane na wszystkich liniach, które były wówczas zelektryfikowane, np. Innsbruck – Telfs– (Landeck), później do Salzburga i Vorarlbergu. Były to pierwsze lokomotywy na Salzkammergutbahn zelektryfikowane w 1923 roku.

Po przejęciu go przez Deutsche Reichsbahn w 1938 roku maszyny zostały włączone do niemieckiego systemu numeracji jako E 33. Już w 1942 roku Reichsbahn zaczęła wycofywać niezbyt niezawodne maszyny, tak że pod koniec wojny dostępnych było jeszcze 13 lokomotyw. Sześć z nich było w Austrii, a siedem w Niemczech. Lokomotywy w Niemczech stacjonowały w zajezdni Basel Badischer Bahnhof i były używane głównie na Wiesentalbahn i Wehratalbahn. W 1947 dwie maszyny zostały wymienione na E 71, które pozostały w Austrii, aw 1952 wszystkie 1029 wróciły wreszcie do kraju.

W 1954 r. lokomotywy otrzymały zgodnie z nową numeracją ÖBB oznaczenie 1073. Dziesięć z nich przebudowano wraz z AEG, pozostałe wycofano na emeryturę. Prędkość maksymalną można było zwiększyć do 90 km/h. Wykorzystywane były w okolicach Wiednia do pociągów pasażerskich, na przykład na Pressburger Bahn. Wykorzystano je także w pociągu wahadłowym Hütteldorf – Unter Purkersdorf, który był „opakowany”, to znaczy z lokomotywą w środku pociągu i dwoma wagonami przed i za lokomotywą. Pod koniec lat 60-tych taką lokomotywą prowadził również pociąg pasażerski z Attnang-Puchheim do Linzu. Likwidację lokomotyw rozpoczęto w 1970 r. i zakończono w 1975 r. postojem 1073.03 i 1073.14. Niektóre maszyny były następnie używane jako systemy podgrzewania pociągów do około wczesnych lat 80-tych.

Dane techniczne

Nowość roku: 2021
W sprzedaży od: 8 września 2021
Kod EAN: 5055286684814
Typ lokomotywy i numer: E33 020
Oznaczenie: DB
Epoka: III (1945 - 1970)
Rewizja: 9.6.50
Długość modelu: 149 mm
Min promień skrętu: 358 mm
Gniazdo dekodera: tak
Dekoder: zainstalowany fabrycznie
Dekoder dźwiękowy: zainstalowany fabrycznie
Zasilanie: 12V - prąd stały
Zasilanie z pantografu: możliwe
Silnik: z kołem zamachowym
Oświetlenie, światła czołowe: 3 białe przód / 2 czerwone tył
Skala: H0 - 1:87

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl