- Podkład szutrowy do G2 114 mm (jasny), skala H0, Tillig 86551
- Podkład szutrowy do G2 114 mm (ciemny), skala H0, Tillig 86501
- Podkład szutrowy do DKW II (jasny), skala H0, Tillig 86580
- Pokrywy kanałów i studzienek sciekowych, skala H0, Weinert Modellbau 3209
- Rozjazd prawy ręczny 19.5 st. / 125 mm, Code80, skala H0e, PECO SL-E491
- Rozjazd lewy ręczny 19.5 st. / 125 mm, Code80, skala H0e, PECO SL-E492
- 8 x złączka szynowa izolacyjna, skala H0, Weinert Modellbau 74018
- Skrzyżowanie 8,6° - 1:6.6, 341 mm, Code75, skala H0, Weinert Modellbau 74643
- Skrzyżowanie 12,6° - 1:4.444, 242 mm, Code75, skala H0, Weinert Modellbau 74944
- Oświetlenie do lokomotyw w skali Z, Marklin 8953
- Kryty 2 os. z budką DRG ep. II, skala H0, PIKO 54847
- Platforma 2 os. Rmms z kłonicami DR ep. III, skala H0, PIKO 54475
- Wagon chłosnia See-fische Thf DR ep. III, skala H0, PIKO 54543
Spalinowóz Gmf 234 04 'Bernina' D4 RhB ep.V z dźwiękiem, skala H0m, BEMO 1388114
towar niedostępny
Opis
Czteroosiowy spalinowóz Gmf 234 04 'Bernina' Kolei Retyckich RhB
Model posiada Fabrycznie zainstalowany cyfrowy dekoder jazdy oraz dźwięku wraz z głośnikiem oraz funkcja dźwięku na łukach
Model wąskotorowy w skali H0m - 1:87 na tor o szerokości między szynami 12 mm (tak jak TT-ka)
Model posiada:
- Odlewane podwozie
- Pięciobiegunowy silnik z kołem zamachowym
- Napęd i zużycie prądu we wszystkich czterech osiach
- Metalowa przekładnia zębata
- dźwięk szlifowania szyn na łukach - działa przy włączonym dźwięku w dekoderze
- Oświetlenie LED zmieniające się w kierunku jazdy, 3 + 1 białe
- Światła robocze LED i światła ostrzegawcze do sterowania radiowego - przełączane tylko cyfrowo
- Oświetlenie kabiny LED
- Wytrawiony dach i kratka wentylatora ściany bocznej
- Lusterka zewnętrzne są dołączone jako załącznik
- Masa pojazdu: 330 gr.
Model
Nowa edycja lokomotywy RhB Infrastructure z nowym numerem firmy i osłoną wentylatora / filtrami dostosowanymi do aktualnych warunków w ścianie bocznej lub spadzistym dachu.
Oryginał
Lokomotywa spalinowa Gmf 287 wyprodukowana przez Schalker Eisenhütte w 2013 roku wyraźnie wyróżnia się. Lokomotywa spalinowa na wózkach została zakupiona w czterech egzemplarzach, a jej nazwa została zmieniona latem 2015 r. W Gmf 4/4 234 01-04. Od kilku miesięcy są szeroko stosowane w głównej sieci, a także na linii Bernina do wdrażania infrastruktury.
Jedna maszyna stacjonuje w Engadynie, a pozostałe w Landquart / Bergün są najczęściej używane do pociągów infrastrukturalnych nowego tunelu Albula. Większość z nich podróżuje jednak nocą.
Dane techniczne
Nowość roku: | 2018 |
Typ lokomotywy i numer: | Gmf 234 04 |
Oznaczenie: | RhB |
Epoka: | VI (od 2005) |
Gniazdo dekodera: | tak - Next 18 - NEM 662 |
Dekoder: | fabrycznie zainstalowany |
Dekoder dźwiękowy: | fabrycznie zainstalowany |
Zasilanie: | 12V - prąd stały |
Silnik: | z kołem zamachowym |
Oświetlenie, światła czołowe: | 3 białe przód / 1 białe tył |
Skala: | H0m - 1:87 |