
- Wagon pasażerski 111A PKP 2 kl. / WARS, ep. IV, skala H0, PIKO 97611-2
- Elektrowóz BR 151 170, skala H0, PIKO 51310
- 2 x wagon kryty 401Ka .Gags, PKP, ep. IV, skala H0, PIKO 58376-2
- Wagon kryty 401Ka Gags-t, PKP Cargo, ep. VI, skala H0, PIKO 58471-2
- Węglarka niskoburtowa 401Zp Eamos PKP Cargo, ep. VI, skala H0, PIKO 58412-2
- Wagon restauracyjny Railjet CD ep. VI, skala H0, PIKO 57641-2
- Platforma 2 os. Lgs579 DR, z kontenerami Deutrans, H0, PIKO 57747-2
- Wagon towarowy kryty 401Ka Gags-t, PKP ep. Vb, skala H0, PIKO 58470-2
- Cukiernia i lodziarnia z wyposażeniem i oświet., skala H0, Vollmer 43683
- Kwiaciarnia z wyposażeniem i oświet., skala H0, Vollmer 43692
- Parowóz BR 75.4 DR ep. III z dźwiękiem, skala H0, TRIX 22792
- Tor łukowy R3, 515 mm 15° na podsypce, skala H0, TRIX 62315
- Wagon pasażerski 2 kl. Bm 234 DB ep. IV, skala H0, PIKO 59646
- Cysterna 4 os. PIKO Wagon rocznicowy 2021, skala H0, PIKO 95751
- Kozioł oporowy, skala G, PIKO 35280
- Dekoder mfx/dcc do rozjazdów typu C-gleis (Trix / Marklin), Marklin 74462
- Zakład uwodornienia, skala H0, Vollmer 45525
- Budynek urzędowy, skala H0, Faller 131381
- Warsztat, skala H0, Faller 131382
- Romantyczny ratusz, skala H0, Faller 131376
- Wiejska remiza strażacka, skala H0, Faller 131383
- Hala magazynowa, skala H0, Faller 191739
- Wiata magazynowa, skala H0, Faller 120251
- Podstawka z LED, ciepły biały (d.180660), Faller 180667
- Zestaw torów C3 C-Gleis na podsypce, skala H0, TRIX 62903
- Tor prosty 229.3 mm na podsypce, skala H0, TRIX 62229
- Tor prosty 236.1 mm na podsypce, skala H0, TRIX 62236
- Tor łukowy R5, 643.6 mm 30° na podsypce, skala H0, TRIX 62530
- Tor łukowy R4, 579.3 mm 30° na podsypce, skala H0, TRIX 62430
- Tor łukowy R2, 437.5mm 5.7° na podsypce, skala H0, TRIX 62206
- Tor łukowy R2, 437.5mm 7,5° na podsypce, skala H0, TRIX 62207
- Tor łukowy R2, 437.5 mm 15° na podsypce, skala H0, TRIX 62215
- Zwrotnica krzyżowa DKW 15° anglik na podsypce z napędem , skala TT, Tillig 83790
- Zakończenie toru z kozłem oporowym na podsypce, skala H0, TRIX 62977
- Tor łukowy R2 437.5 mm 24.3° na podsypce, skala H0, TRIX 62224
- Tor łukowy R1 360mm 7,5° na podsypce, skala H0, TRIX 62107
- Rozjazd łukowy R3 lewy ręczny na podsypce, skala H0, TRIX 62771
- Tor Tor łukowy R1 360mm 15° na podsypce, skala H0, TRIX 62115
- Tor łukowy R1 360 mm 30° na podsypce, skala H0, TRIX 62130
- Rozjazd łukowy R3 prawy ręczny na podsypce, skala H0, TRIX 62772
- Katalog LGB 2020, skala G, LGB 18475
- Elektrowóz Re 460 106, SBB, ep. VI z dźwiękiem, skala H0, TRIX 22969
- Elektrowóz Re 493, BLS cargo, ep. VI z dźwiękiem, skala H0, TRIX 22095
- Zestaw torów C2 C-Gleis na podsypce, skala H0, TRIX 62902
- Oświetlenie LED końca pociągu do wag. Eurofima 2 kl., skala H0, PIKO 56296
- Oświetlenie LED do wag. Eurofima 2 klasy, skala H0, PIKO 56295
- Oświetlenie LED do wag. Eurofima 1 klasy, skala H0, PIKO 56294
- Tor prosty L = 171.7 mm na podsypce, skala H0, TRIX 62172
- Tor łuk R = 1114.6 mm, 12.1 st. na podsypce, skala H0, TRIX 62912
- 2 x Platforma 4 os. z kontenerami SBB ep. VI, skala N, TRIX 15488


Spalinowóz SU45 – 213 PKP ep. V, skala H0, PIKO 96309

Opis
Spalinowóz SU45-213 w zarządzie Kolei Polskich PKP
Zakład Taboru w Gdyni
Po zainstalowaniu dekodera PluX22 oświetlenie kabiny
Model:
Model PIKO cechują liczne detale, m.in. przestrzenne poręcze i pomosty na dachu, imitacje łopat wentylatorów pod delikatną kratką na dachu, przestrzenne poręcze na czołach i przy drzwiach oraz poprawne tłumiki na precyzyjnie odwzorowanych wózkach. Przestronne kabiny również dobrze oddają oryginał. Plastycznie wykonane wózki posiadają wszystkie elementy pierwowzoru, jak np. odwzorowanie części usprężynowania. Dokładne malowanie i nadruki wykonano zgodnie z pierwowzorem. Zrealizowane za pomocą diod LED oświetlenie czołowe, końcowe oraz kabin mas zynisty można włączać i wyłączać przy użyciu dekodera cyfrowego PluX22. Napęd zapewniany jest przez mocny silnik z dwoma kołami zamachowymi, co daje doskonałe właściwości jezdne. Modele wyposażone są w złącze PluX22, po pozwala na łatwą instalację dekodera cyfrowego, również dźwiękowego z dużym głośnikiem.
W opakowaniu znajdują się również pełne zgarniacze, którymi można opcjonalnie zastąpić te zamontowane na modelu.
Pierwowzór:
W przypadku serii SP45 chodzi o lokomotywę spalinową, która została skonstruowana w połowie lat 60. ubiegłego stulecia przez zakłady Cegielskiego w Poznaniu do obsługi ruchu pasażerskiego. Aby utrzymać możliwie niski nacisk na oś, osiągająca prędkość do 120 km/h lokomotywa została wyposażona w dwa trójosiowe wózki. Maszyny seryjne, z silnikami na licencji firmy FIAT szybko stały się filarem ruchu osobowego i pospiesznego na liniach niezelektryfikowanych PKP. Od 1987 rozpoczęto proces wymiany kotłów ogrzewania parowego na prądnice grzewcze; zmodernizowane w ten sposób lokomotywy otrzymały oznaczenie serii SU45.
Dane techniczne
Nowość roku: | 2020 |
W sprzedaży od: | 24 sierpień 2020 |
Kod EAN: | 4015615963097 |
Produkt line: | PIKO Expert |
Typ lokomotywy i numer: | SU45 - 213 |
Oznaczenie: | PKP |
Epoka: | V (1985 - 2010) |
Długość modelu: | 218 mm |
Min promień skrętu: | 358 mm |
Gniazdo dekodera: | tak - 22 PIN PluX22 |
Zasilanie: | 12V - prąd stały |
Silnik: | z kołem zamachowym |
Oświetlenie, światła czołowe: | 3 białe przód / 2 czerwone tył |
Skala: | H0 - 1:87 |