- Tor prosty L = 360.0 mm na podsypce, skala H0, TRIX 62360
- Taśma magnetyczna 1.0 mm / 5 m do systemu CarMotion, Viessmann 8430
- Taśma magnetyczna 0.5 mm / 5 m do systemu CarMotion, Viessmann 8429
- Podświetlany zegar peronowy LED biały, skala TT, Viessmann 1480
- Podświetlany zegar peronowy LED biały, skala H0, Viessmann 5080
- Wisząca lampa przemysłowa LED biały ciepły, skala H0, Viessmann 6086
- Wisząca lampa przemysłowa LED biały ciepły, skala H0, Viessmann 6100
- Wisząca lampa przemysłowa LED biały, skala H0, Viessmann 6088
- Latarnia uliczna współczesna LED, skala H0, Viessmann 6080
- Peron Zell an der Mosel z oświetleniem LED, skala H0, Kibri 39564
- Alpejski zajazd z drewnianym tarasem, skala H0, Vollmer 43960
- Lokomotywownia 2 stanowiska z otwieranymi drzwiami, skala H0, Vollmer 45752
- Ciężarówka MB z okrągłą kabiną i cysterną ARAL, skala H0, Kibri 14610
- Współczesna stacja benzynowa ARAL, skala H0, Kibri 38547
- Stacja benzynowa ARAL z oświetleniem LED, skala H0, Kibri 38544
- Wiadukt kamienny 1 torowy prosty, skala H0, Vollmer 42551
- Ciężarówka MAGIRUS DEUTZ z oświetleniem CarMotion, skala H0, Viessmann 8012
- Naczepa wywrotka MEILLER MDKS 28/2 z oświetleniem, skala H0, Viessmann 8212
- MAGIRUS DEUTZ 3-osiowa wywrotka, zielona, CarMotion Basic Starter Set, skala H0, Viessmann 8002


Tramwaj Duewag N8, (Dortmund) brązowy/beżowy, Ep. IV, DCC, skala H0, Rivarossi HR2944HM

Cena regularna:
towar niedostępny
Opis
Tramwaj DÜWAG N8 do skali H0 - 1:87
Wersja w malowaniu: brązowo / beżowy
Miasto: Dortmund
Model posiada:
- Zasilanie: DC prąd stały
- Cyfrowy dekoder jazdy i oświetlenia
- Oświetlenie: LED
W latach 70. tramwaje stanęły w obliczu radykalnej zmiany. Z jednej strony, w przeciwieństwie do wielu innych krajów, w Niemczech niemal wszystkie operacje zostały porzucone i zastąpione autobusami. Z drugiej strony, wzrost transportu prywatnego sprawił, że postęp tramwajów stał się coraz trudniejszy. Tramwaje miały być stopniowo modernizowane do systemów kolei lekkiej, z dedykowanymi systemami torów, gdziekolwiek to było możliwe, i odcinkami tuneli w centrach miast. Nowa generacja tramwajów miała stworzyć do tego warunki.
W Nadrenii Północnej-Westfalii przedsiębiorstwa transportu publicznego i przemysł wagonowy wspólnie opracowały lekkie pojazdy szynowe M (metrowy rozstaw szyn) i N (standardowy rozstaw szyn). Ich sukces był natychmiastowy, a firmy z innych krajów związkowych wkrótce zaczęły kupować te pojazdy. Pierwszym klientem modelu o standardowym rozstawie szyn była miejska spółka użyteczności publicznej w Dortmundzie, która otrzymała 54 ośmioosiowe tramwaje ze sterowaniem chopper w latach 1978-1982.
Pierwotnie pomyślane jako ustępstwo na rzecz dużego zanieczyszczenia powietrza w mieście ciężkiego przemysłu, brązowo-kremowe malowanie, unikalna cecha tramwaju w Dortmundzie, pięknie prezentowało się na wagonach N i nadało im szczególnie elegancki wygląd, jak dowodzi nasz model Rivarossi.
Dane techniczne
Kod EAN: | 5063129018160 |
Typ lokomotywy i numer: | Duewag N8 |
Oznaczenie: | Dortmund |
Epoka: | IV (1965 - 1990) |
Min promień skrętu: | 358 mm |
Gniazdo dekodera: | tak |
Dekoder: | zainstalowany fabrycznie |
Zasilanie: | 12V - prąd stały |
Silnik: | 5-cio polowy z kołem zamachowym |
Oświetlenie, światła czołowe: | 3 białe przód |
Skala: | H0 - 1:87 |