Nowości w sklepie
  1. Czterowagonowy zespół piętrowy DB13umpe, DR, ep. III, skala H0, Rivarossi HR4303
  2. Kamienica + fotograf z wyposażeniem, skala H0, Vollmer 43841
  3. Kontener 20' seaco, ep. V, skala H0, Faller 180835
  4. Głośnik prostokątny, 9 x 16 x 3 mm (6Ohm/0.7W), PIKO 56330
  5. Lakier bezbarwny poliuretanowy satynowy 60 ml, Vallejo 26652
  6. Lakier bezbarwny poliuretanowy matowy 60 ml, Vallejo 26651
  7. Lakier bezbarwny poliuretanowy błyszczący 60 ml, Vallejo 26650
  8. 3 x wagon DEV Inox A9, B10, A5s, SNCF, Ep. III, skala H0, Joufe HJ4146
  9. 2 x wagon DEV Inox A7D i B10, SNCF, Ep. III, skala H0, Joufe HJ4145
  10. Nastawnia, skala H0, Faller 131524
  11. Wagon 104Af 1/2 kl. łamaniec PKP, ep. V, skala H0, PIKO 97617
  12. Wagon kuszetka 110Ac PKP, ep. V, skala H0, PIKO 97616
  13. Wagon barowy 113A WARS PKP, ep. VI, skala H0, PIKO 97615
  14. Wagon pasażerski 111Ap, 2 kl. PKP Intercity ep. VI, skala H0, PIKO 97604-3
  15. Aluminiowa paleta do farb 10 zagłębień, Ammo Mig 8009
  16. Aluminiowa paleta do farb 6 zagłębień, Ammo Mig 8008
  17. Pędzel płaski nr 4 Ammo Mig 8620
  18. Pędzel płaski nr 4 filbert, Ammo Mig 8595
  19. Restauracja Mäulesmühle, skala H0, Faller 191713
  20. Budynki z lat 50-tych, skala H0, Faller 191772
  21. 2 x Cysterna do przewozu gazu 4 os. ZAG 620, Dalsö+Dalsö, DB, Ep. III, skala H0, ESU 36539
  22. 2 x Cysterna do przewozu gazu 4 os. ZAG 620, Westfalen+Drachen, DB, Ep. III, skala H0, ESU 36536
  23. 2 x Cysterna do przewozu gazu 4 os. ZAG 620, BASF+BASF, DB, Ep. IV, skala H0, ESU 36535
  24. Oświetlony szyld Apteki, skala H0, Viessmann 1375
  25. Arkady z łożem pod tory, skala H0, Faller 120573
  26. Arkady z lokalami, skala H0, Faller 120572
  27. Arkady z lokalami i wyposażeniem, skala H0, Faller 120571
  28. Zestaw pędzli do malowania dioram i scenerii, Ammo Mig 7601
  29. Zestaw pędzli do malowania figurek, Ammo Mig 7600
Promocje
Domek letniskowy , skala H0, Faller 130656
Domek letniskowy , skala H0, Faller 130656
94,50 zł 79,70 zł
szt.
Parowóz BR 55 525 DB ep. III, skala TT, PIKO 47104
Parowóz BR 55 525 DB ep. III, skala TT, PIKO 47104
999,00 zł 849,00 zł
szt.
Wagon kryty G02 Kdn PKP ep. III, skala H0, PIKO 54645
Wagon kryty G02 Kdn PKP ep. III, skala H0, PIKO 54645
129,00 zł 99,95 zł
szt.
Wagon kryty 2 os. Gklm PKP ep. IV, skala H0, PIKO 58762
Wagon kryty 2 os. Gklm PKP ep. IV, skala H0, PIKO 58762
99,00 zł 79,95 zł
szt.
Wagon kryty 2 os. Kdn PKP ep. III, skala H0, PIKO 58763
Wagon kryty 2 os. Kdn PKP ep. III, skala H0, PIKO 58763
99,00 zł 79,95 zł
szt.
Kryty 2 os. Hexenkuss DR, ep. III, skala H0, PIKO 54617
Kryty 2 os. Hexenkuss DR, ep. III, skala H0, PIKO 54617
129,00 zł 109,00 zł
szt.
Cysterna 2 os. ep. IV MINOL DR, skala H0, PIKO 57713-2
Cysterna 2 os. ep. IV MINOL DR, skala H0, PIKO 57713-2
97,90 zł 83,61 zł
szt.
Cysterna 2 os. ep. IV, MINOL, DR, H0, PIKO 57754-2
Cysterna 2 os. ep. IV, MINOL, DR, H0, PIKO 57754-2
99,00 zł 83,61 zł
szt.
1 x Tor prosty G-G1200 l = 1200 mm, skala G, PIKO 35209-1
1 x Tor prosty G-G1200 l = 1200 mm, skala G, PIKO 35209-1
179,00 zł 159,00 zł
szt.
Parowóz Tp1 PKP ep. III, skala TT, PIKO 47105
Parowóz Tp1 PKP ep. III, skala TT, PIKO 47105
1 199,00 zł 979,00 zł
szt.
Elektrowóz BR 187 002 BLS ep. VI, skala TT, PIKO 47450
Elektrowóz BR 187 002 BLS ep. VI, skala TT, PIKO 47450
869,00 zł 782,10 zł
szt.
Elektrowóz BR 140 196 DB ep. IV, skala H0, PIKO 51748
Elektrowóz BR 140 196 DB ep. IV, skala H0, PIKO 51748
879,00 zł 789,00 zł
szt.
Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się

Elektrowóz 1073.14 ÖBB ep. III z dźwiękiem, skala H0, Rivarossi HR2852S

Dostępność: w magazynie 1 szt.
Wysyłka w: 24 godziny
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena: 1 579,95 zł 1579.95
zawiera 23% VAT, bez kosztów dostawy
ilość szt.

towar niedostępny

Ocena: 0
Producent: Rivarossi
Kod produktu: Rivarossi HR2852S

Opis

H0 ep. III staly DCC SOUND ÖBB NOWOŚĆ 2021

Elektrowóz wiązarowy 1073.14 w zarządzie kolei Austryjackich ÖBB

Model posiada fabrycznie zainstalowany cyfrowy dekoder jazdy oraz dźwięku wraz z głośnikiem

Pierwowzór: (tłumaczenie google)
BBÖ 1029 była lokomotywą elektryczną Austriackich Kolei Federalnych do ruchu pociągów pasażerskich.

Na mocy ustawy uchwalonej w 1920 r. podjęto decyzję o elektryfikacji kolei austriackich. Od zachodu jako pierwsze zelektryfikowano górskie trasy przez Arlberg, Brenner, Tauernrampe i Salzkammergutbahn. Zgodnie z topografią tras, pierwsze lokomotywy były wolnobieżnymi maszynami do obsługi ramp.

Do szybkich pociągów pasażerskich BBÖ zamówił dwanaście lokomotyw serii 1029 w 1920 r. i kolejne osiem w 1921 r. Były to maszyny z układem osi 1'C1'. Dwa silniki elektryczne napędzały osie sprzęgające za pośrednictwem wspólnego tylnego koła zębatego i wału podnośnikowego. Maszyny były dostarczane od 1923 do 1925 roku i były pierwotnie projektowane z prędkością 70 km/h; Dwie lokomotywy dostarczono na próbę ze skrzynią biegów do prędkości 80 km/h. Do 1930 roku wszystkie lokomotywy zostały przebudowane z prędkością 75 km/h.

Pojazdy były używane na wszystkich liniach, które były wówczas zelektryfikowane, np. Innsbruck – Telfs– (Landeck), później do Salzburga i Vorarlbergu. Były to pierwsze lokomotywy na Salzkammergutbahn zelektryfikowane w 1923 roku.

Po przejęciu go przez Deutsche Reichsbahn w 1938 roku maszyny zostały włączone do niemieckiego systemu numeracji jako E 33. Już w 1942 roku Reichsbahn zaczęła wycofywać niezbyt niezawodne maszyny, tak że pod koniec wojny dostępnych było jeszcze 13 lokomotyw. Sześć z nich było w Austrii, a siedem w Niemczech. Lokomotywy w Niemczech stacjonowały w zajezdni Basel Badischer Bahnhof i były używane głównie na Wiesentalbahn i Wehratalbahn. W 1947 dwie maszyny zostały wymienione na E 71, które pozostały w Austrii, aw 1952 wszystkie 1029 wróciły wreszcie do kraju.

W 1954 r. lokomotywy otrzymały zgodnie z nową numeracją ÖBB oznaczenie 1073. Dziesięć z nich przebudowano wraz z AEG, pozostałe wycofano na emeryturę. Prędkość maksymalną można było zwiększyć do 90 km/h. Wykorzystywane były w okolicach Wiednia do pociągów pasażerskich, na przykład na Pressburger Bahn. Wykorzystano je także w pociągu wahadłowym Hütteldorf – Unter Purkersdorf, który był „opakowany”, to znaczy z lokomotywą w środku pociągu i dwoma wagonami przed i za lokomotywą. Pod koniec lat 60-tych taką lokomotywą prowadził również pociąg pasażerski z Attnang-Puchheim do Linzu. Likwidację lokomotyw rozpoczęto w 1970 r. i zakończono w 1975 r. postojem 1073.03 i 1073.14. Niektóre maszyny były następnie używane jako systemy podgrzewania pociągów do około wczesnych lat 80-tych.

Dane techniczne

Nowość roku: 2021
W sprzedaży od: 8 września 2021
Kod EAN: 5055286684784
Typ lokomotywy i numer: 1073.14
Oznaczenie: ÖBB
Epoka: III (1945 - 1970)
Rewizja: 6.10.69
Długość modelu: 149 mm
Min promień skrętu: 358 mm
Gniazdo dekodera: tak
Dekoder: zainstalowany fabrycznie
Dekoder dźwiękowy: zainstalowany fabrycznie
Zasilanie: 12V - prąd stały
Zasilanie z pantografu: możliwe
Silnik: z kołem zamachowym
Oświetlenie, światła czołowe: 3 białe przód / 2 czerwone tył
Skala: H0 - 1:87

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:

Do tego produktu polecamy:

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl