Promocje
2 Cysterna 24m3 Krieg. Marine DRG, Ep. II, skala H0, Exact-train EX20500
2 Cysterna 24m3 Krieg. Marine DRG, Ep. II, skala H0, Exact-train EX20500

399,50 zł

Cena regularna: 459,00 zł

Najniższa cena: 459,00 zł
SET
Kamieniczka ze sklepem z wyposażeniem i oświetleniem, skala H0, Vollmer 43870
Kamieniczka ze sklepem z wyposażeniem i oświetleniem, skala H0, Vollmer 43870

165,00 zł

Cena regularna: 223,00 zł

Najniższa cena: 223,00 zł
szt.
Kataryniarz - moduł dźwiękowy, Viessmann 5575
Kataryniarz - moduł dźwiękowy, Viessmann 5575

155,00 zł

Cena regularna: 207,50 zł

Najniższa cena: 162,50 zł
szt.
Platforma z kłonicami typu Ulm ÖBB, ep. III, skala H0, PIKO 54979
Platforma z kłonicami typu Ulm ÖBB, ep. III, skala H0, PIKO 54979

115,00 zł

Cena regularna: 159,00 zł

Najniższa cena: 159,00 zł
szt.
Wagon do piwa z budką DRG ep. II, skala H0, PIKO 54613
Wagon do piwa z budką DRG ep. II, skala H0, PIKO 54613

189,95 zł

Cena regularna: 229,00 zł

Najniższa cena: 229,00 zł
szt.
Klasztor z cmentarzem skala H0, Vollmer 43860
Klasztor z cmentarzem skala H0, Vollmer 43860

369,95 zł

Cena regularna: 473,95 zł

Najniższa cena: 379,00 zł
szt.
Bariery przeciw lawinowe 10 szt., H0, Faller 180436
Bariery przeciw lawinowe 10 szt., H0, Faller 180436

34,00 zł

Cena regularna: 39,50 zł

Najniższa cena: 39,50 zł
opk.
Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się

Jednostka RBe 540 + wagon z kab. sterowniczą, skala H0, PIKO 96854

Dostępność: w magazynie 1 szt.
Wysyłka w: 24 godziny
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena: 2 399,00 zł
zawiera 23% VAT, bez kosztów dostawy

Cena regularna:

2399.00
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką:
ilość szt.

towar niedostępny

Ocena: 0
Producent: PIKO
Kod produktu: PIKO 96854

Opis

H0 staly ep. V SBB NOWOŚĆ 2021

Wagon silnikowy RBe 540 + wagon sterowniczy BDt EW II NPZ w zarządzie kolei Szwajcarskich SBB

Model:
Opracowane przez PIKO modele rodziny wagonów silnikowych RBe 4/4 i wagonów sterowniczych serii EW II odzwierciedlają wszystkie charakterystyczne detale swoich pierwowzorów, włączając w to kształt czoła. Zbudowane dokładnie w skali 1:87 wagony silnikowe posiadają wbudowane oświetlenie wnętrza i kabiny maszynisty. Ponadto pojazdy te odznaczają się doskonałym malowaniem i nadrukami, delikatnymi pantografami, precyzyjnie odtworzoną aparaturą dachową, oddzielnie montowanymi poręczami i lusterkami, dokładnie odtworzonymi wózkami a także bogatym w detale wnętrzem. Model posiada wyposażony w dwa koła zamachowe silnik, gniazdo dekodera PluX22 i jest przygotowany do instalacji dekodera dźwiękowego PIKO z odpowiednim głośnikiem. Oświetlenie wnętrza jest również fabrycznym wyposażeniem wagonu sterowniczego; obydwa pojazdy posiadają ponadto imitacje harmonii osłaniającej przejścia międzywagonowe.

Pierwowzór:
Pierwsze sześć wagonów silnikowych serii RBe 4/4 koleje SBB zakupiły do obsługi ruchu regionalnego na linii przez przełęcz św. Gotarda, jednakże dzięki dużym rezerwom mocy skierowano je do obsługi ruchu pospiesznego na równinach. Wagony silnikowe posiadają przestronne kabiny maszynisty i drzwi czołowe na obu końcach, oraz złącza sterowania ukrotnionego dla wagonów sterowniczych. W latach 1963 – 1966 dostarczono 76 pojazdów seryjnych (oznaczonych numerami 1407 – 1482), które m.in. były o 4 tony cięższe od prototypów. W tym samym czasie dostarczono wagony sterownicze EW I i EW II do stworzenia ciężkich pociągów wahadłowych, niejednokrotnie w kombinacji z wagonami pasażerskimi i sterowniczymi EW I. Początkowo pojazdy dysponowały 32 miejscami dla palących i taką sam liczbą miejsc dla niepalących. Pomalowane były w typowy dla SBB kolor zielony. Aparaturę umieszczono częściowo pod podłogą przedziału pasażerskiego, przez co wejścia umieszczono zauważalnie wyżej, niż w wagonach pasażerskich. Dopiero gdy dostarczono wystarczającą liczbę lokomotyw serii Re 4/4 II, to te charakterystyczne pociągi skierowano do pierwotnie dla nich przewidzianego ruchu regionalnego. W tym celu zamówiono dalsze wagony sterownicze EW II. Od 1992 roku 74 pojazdy seryjne poddano modernizacji i dostosowano do obsługi szybkiej kolei miejskiej. Również malowanie dostosowano do składów NPZ kolei SBB. Pociągi serii RBe 4/4 zaczęto wycofywać z ruchu od 2006 roku, w 2014 zakończyła się ich służba w SBB. Kilka RBe 4/4 zachowano jako pojazdy muzealne w stowarzyszeniu „Depot und Schienenfahrzeuge” w Koblenz w Szwajcarii.

Dane techniczne

Nowość roku: 2021
Kod EAN: 4015615968542
Produkt line: PIKO Expert
Typ lokomotywy i numer: RBe 540 + BDt EW II NPZ
Oznaczenie: SBB
Epoka: V (1985 - 2010)
Długość modelu: 544 mm
Min promień skrętu: 358 mm
Gniazdo dekodera: tak - 22 PIN PluX22
Zasilanie: 12V - prąd stały
Silnik: z kołem zamachowym
Oświetlenie, światła czołowe: 3 białe przód / 1 białe tył
Skala: H0 - 1:87

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl